Hotelspecialsblogg.se » Vinnare Recension » Massa recensioner – en vinnare!

Massa recensioner – en vinnare!

Tack för alla era recensioner som ni skickar in efter att ha bott på något av alla hotell. Det betyder jättemycket för kommande resenärer att få läsa vad ni tycker om hotellen. Brukar du läsa recensionerna om hotellet innan du bokar?
Ni som gjort våra recensioner vet att vi tävlar ut en hotellvistelse bland alla som gör recensionerna. Nu har vi hittat en vinnare som får ett presentkort på HotelSpecials.se värde 1000 kr.
Stort grattis till Anna M som bodde på Hotel Birger Jarl och skrev en fin recension om hotellet som hon var väldigt nöjd med.
Ett presentkort kommer som en julklapp på posten!

Dela med dig!
Liknande inlägg:

    -
  1. Vi har en vinnare i perukutmaningen!

  2. -
  3. 250 kr..ja vad köper ni för det? Vinnare av presentkort!

  4. -
  5. Bloggtävlingen har fått sina vinnare – Mors Dag på söndag!

4 kommentarer för “Massa recensioner – en vinnare!”

  1. Jag har tidigare skrivit att jag är mycket nöjd med er hemsida och bokning genom den.
    Sedan jag fått en felaktig bokning och ingen kan åtgärda detta är jag mycket besviken.
    Även om ni har en kampanj som inte gäller längre men man har bokat när den gällde så måste det ju gå att ändra om ni gjort ett misstag.
    Jag hade bokat ett boende på Varbergs kurort lördag – söndag och när jag fick bekräftelsen var det bokat söndag – måndag. Eftersom vi båda arbetar på måndagen så är det ju ingen vits med att övernatta och behöva gå upp tidigt. Detta gör man ju för att njuta av att äta frukost i lugn och ro och varva ned med någon träning på morgonen innan man åker hem.
    Har tidigare bara bokat dagskurer och det verkar ju som det är det enda att göra.
    Boknr: 13226518635146
    Mycket besviken före detta kund!

  2. Hej Pia,

    Vad vi kan se gjorde du själv din bokning direkt via internet. Du valde då av misstag fel datum och genomförde din bokning. Du fick också bokningen direkt bekräftad via e-post. Vi har alltså inte bokat in dig på fel datum utan du valde själv datumet på nätet.
    Som du säkert förstår är det omöjligt för oss att veta att du bokat fel datum när du gjort den själv via internet.

    Eftersom det är en kampanj med begränsat antal rum så finns risken att rummen bokas slut på det datumet du vill bo på. Kampanjen var också tidsbegränsad för att kunna hålla detta låga pris.
    Sammantaget gör det att det inte går att ändra datum efter att kampanjen är slut eller att det går att ändra sin bokning till datum där rummen har tagit slut. Om vi inte hade dessa villkor så går det inte heller att hålla det låga och förmånliga pris som det är under HotelWeek kampanjen.

    När rummen sålt slut ett visst datum så går det inte att ändra sin bokning till det datumet. När kampanjen är slut går det heller inte att ändra sin bokning till ett annat datum eftersom det är att likställa med en avbokning och en ny bokning på ett annat datum. Villkoren är inte annorlunda än om du köper en vara på någon annan kampanj på stan till exempel. Om du vill ändra till en annan vara efter att kampanjen är slut så går det oftast inte eftersom varan kan vara slutsåld eller kampanjen är slut.
    Om du har fler frågor eller vill veta mer är du varmt välkommen att kontakta antingen mig direkt på fredrik@hotelspecials.se eller någon av mina duktiga kollegor i kundtjänsten på info@hotelspecials.se.

    Med vänlig hälsning

    Fredrik
    Kampanjansvarig för HotelWeek.se

  3. bokade ett hotell genom er och fick bekräftelse via email på att jag hade fått ett rum. av ren tur så sparade jag sidan där jag bokade och ett par timmar senare gick jag in av en annan orsak och tittade och möttes då av beskedet att bokningen inte var henomförd. ALLTSÅ SÅ HADE JAG INGET RUM. hur kan ni boka ett rum när det redan är fullbokat? varför sänder ni då inte ut ett mail till mig där jag får den informationen? pengarna som ni tog för bokningen, får jag tillbaka dem…eller rättare sagt, NÄR får jag tillbaka dem? hade jag inte tittat på sidan igen så hade jag åkt ner till göteborg från eskilstuna på konsert och stått UTAN rum… har aldrig stött på något dylikt. Hotell ibis var väldigt besvikna dem med och sa att många hade råkat ut för det här. att det var kaos. har nu försökt ringa er hela dagen och står först i kön, men ingen svarar hur länge jag än sitter i den ”långa” kön. FY SÅ DÅLIGT AV ER!!!

  4. fick nu äntligen tag på en mycket trevlig telefonist, så det är uppklarat. tack för det!!!

Lämna en kommentar